Smart watch GARMIN Fenix 7S Srebrni s grafitno sivim remenom - 010-02539-01
- pametne obavijesti, odgovor porukom / odbijanje telefonskog poziva tekstualnom porukom (samo Android)
- ugrađena memorija: 16GB
- senzori: GPS, GLONASS, GALILEO, GARMIN ELEVATE™, BRZINOMJER, TERMOMETAR
- trajanje baterije: do 11 dana u načinu rada pametnog sata
- kompatibilnost sa pametnim telefonom: iPhone, Android
- sportske aplikacije: terensko trčanje i trčanje na atletskoj stazi, plivanje, biciklizam, planinarenje, veslanje, skijanje, golf i druge aktivnosti
Opis
Postanite bolji u svemu uz Garmin Fenix 7S pametni sat. U robusnom multisport GPS Fenix 7S pametnom satu spojene su najbolje značajke fitness satova i satova za aktivnosti na otvorenom. Obogatite Vaš život najmodernijim dizajnom i performansama.
Garmin Fenix 7S pametni sat odlikuje dizajn vrhunske kvalitete, uvijek uključen 1.2-inčni zaslon i kućište od polimera ojačano vlaknima veličine 42 mm. Testiran je u skladu s američkim vojnim standardima za otpornost na toplinu, udarce i vodu. Pouzdani gumbi za upravljanje koji rade u svim okruženjima dopunjeni su novim responzivnim dodirnim zaslonom koji omogućuje brz pristup opcijama i funkcijama. Uskladite izgled sata s Vašim stilom života uz elegantan okvir od nehrđajućeg čelika.
Možete odmah krenuti s treninzima i upotrijebiti već unaprijed učitane profile aktivnosti za terensko trčanje i trčanje na atletskoj stazi, plivanje, biciklizam, planinarenje, veslanje, skijanje, golf,surfanje, dvoransko penjanje i mnoge druge. Ovaj profil može razlikovati skijanje i penjanje, a zatim i prikazivati mjerenja specifična za uspon ili spuštanje.
Pripremite se za lov na valove. Ovaj Fenix 7S sat radi s funkcijom Surfline Sessions koja stvara videozapis svakog vala koji ulovite ispred Surfline kamere. Putem pretplate na Surfline Sessions možete pregledati sve što ste snimili i vidjeti kako ste surfali. Pratite detalje svake vožnje uz mjerenje parametara brdskog biciklizma, kao i uz posebna mjerenja težine i toka kojima se ocjenjuje težina staze i s kolikom se lakoćom spuštate niz stazu. Zahvaljujući tome dobit ćete rezultat kojeg možete gledati kao motivaciju da budete bolji.
Profil aktivnosti HIIT vježbanja prati intervalne treninge visokog intenziteta, uključujući AMRAP, EMOM, tabatu i prilagođene vježbe. Postavite broj rundi, intervale rada i odmora i još mnogo toga za podizanje Vaše fizičke spremnosti i kondicije. Uživajte u vođenom treniranju koje se temelji na Vašoj razini kondicije i primajte preporuke za trčanje i vožnju dana na temelju Vašeg trenutačnog opterećenja treniranja i statusa treniranja. Na temelju povijesti trčanja i ukupne kondicije funkcija vizualnog predviđanja utrke, ovaj sat procjenjuje tempo kojim biste trebali istrčati željenu udaljenost. Podaci trenda pokazuju Vam utjecaj treninga tijekom vremena,a tehnologija Pacepro omogućuje navođenje prilagođeno nagibu kako biste održali ujednačen tempo dok trčite stazom.
Senzor pulsa stalno bilježi Vaš puls i upozorit će Vas ako bude previsok ili prenizak tijekom odmora. Optička tehnologija za mjerenje pulsa mjeri intenzitet aktivnosti i varijabilnost pulsa radi izračuna razine naprezanja. Mjeri i Vaš napor tijekom aktivnosti, čak i pod vodom.
Senzor energije Body Battery pomaže optimizirati zalihu energije u Vašem tijelu pomoću podataka o varijabilnosti pulsa, stresu, spavanju i drugih podataka kako biste procijenili kada ste spremni na aktivnost, a kada trebate odmoriti.
Hidracija je važna za Vaše zdravlje. Bilježite dnevni unos vode kako biste bili hidrirani i pratite svoju dosljednost iz dana u dan zahvaljujući funkciji za praćenje hidracije. Savjetnik za oporavak Vam nakon svakog vježbanja daje do znanja kada ćete biti spremni za novo intenzivno vježbanje. Pritom čak uračunava intenzitet treniranja i faktore kao što su stres, dnevna aktivnost i spavanje. Uživajte u vođenom treniranju koje se temelji na Vašoj razini kondicije i primajte preporuke za trčanje i vožnju dana na temelju Vašeg trenutačnog opterećenja treniranja i statusa treniranja.
Podrška za višestruki GNSS omogućuje Vam pristupanje višestrukim sustavima satelita globalne navigacije, poput GPS, GLONASS i Galileo, koji omogućuju praćenje u zahtjevnijim okruženjima puno preciznije nego što to omogućuje samo GPS. Navigirajte svojom sljedećom stazom uz pomoć ABC senzora, uključujući visinomjer za podatke o nadmorskoj visini, barometar za nadzor vremenskih uvjeta i elektronički kompas s tri osi.
Pristupite CourseView kartama u boji koje obuhvaćaju više od 42.000 terena za golf diljem svijeta i iskoristite mogućnost preciznog ciljanja i odličnu funkciju PlaysLike Distance. Jurite padinama uz prethodno učitane karte SkiView i pregledavajte nazive i ocjene težine za više od 2.000 skijališta diljem svijeta. Ako preuzmete TopoActive karte za čitavi svijet, nikada se nećete izgubiti na Vašim putovanjima. Ugrađena Wi-Fi veza omogućuje jednostavno učitavanje i nadogradnju karata i softwarea bez upotrebe računala. Jedan pogled dovoljan je da saznate koje Vas odabrane točke interesa očekuju. Pregledavajte parametre performansi, prolazna vremena i udaljenost – nadmorsku visinu, ali i sažetak svih nadolazećih ključnih točaka na stazi.
Razne postavke i senzori utječu pozitivno na trajanje baterije Vašeg sata kako biste mogli pravovremeno primijeniti korake kojima se produžuje trajanje baterije. Interna, punjiva litijska baterija omogućuje trajanje do 18 dana u načinu rada pametnog sata, 57 sati u GPS načinu rada i do 57 dana u načinu rada za uštedu baterije.
Za aklimatizaciju na veće nadmorske visine ili praćenje spavanja, senzor za pulsnu oksimetriju koristi se svjetlosnim zrakama na zapešću kako bi izmjerio koliko dobro Vaš organizam apsorbira kisik.
Zahvaljujući naprednom praćenju spavanja možete dobiti cjelovitu sliku o svojoj laganoj, dubokoj i REM fazi sna. Sve rezultate imate ćete spremljene za pregled u namjenskom widgetu koji uključuje rezultat spavanja i druge podatke.
Ovaj Garmin Fenix 7S pametni sat bilježi kako dišete tijekom dana, dok spavate i tijekom aktivnosti disanja i joge, te Vam na taj način pomaže u planiranju aktivnosti i kondicije. Ako se ne osjećate sigurno ili ako sat prepozna da se dogodila nezgoda, funkcije pomoći i prepoznavanja nezgoda šalju Vašu lokaciju kontaktima u hitnim slučajevima.
Primajte e-poštu, poruke i upozorenja izravno na svoj sat dok je uparen s kompatibilnim uređajem. Preskočite redove čekanja u trgovini uz rješenje za beskontaktno plaćanje Garmin Pay kod obuhvaćenih davatelja usluge.
Postanite pravi profesionalac i visoke napore savladajte s lakoćom uz ovaj Garmin Fenix 7S vrhunski pametni sat u srebrnoj boji s grafitno sivim remenom. Garmin Fenix 7S istaknut će Vašu punu kondicijsku spremu. Nosite ga neprestano!
Kupnjom ovog sata dobivate jamstvo u trajanju od 2 godine.
Specifikacija
Ljude koji ovo gledaju zanimaju još
Video kamera dodatak GOPRO Shorty (Mini Extension Pole + Tripod)
Usisavač robotski XIAOMI Mi Robot Vacuum S10+
Smart watch XIAOMI Mi Redmi Watch 3 Active Gray - BHR7272GL
Mobitel XIAOMI Redmi A3 4GB 128GB DualSIM - Midnight black
Uređaj za oblikovanje kose Dyson Airwrap Complete Strawberry Bronze SE Long Volumise
Često postavljana pitanja
Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshopu nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshopu.
Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.
Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti na našem centralnom skladištu (Vukomerička ulica 6, Velika Gorica).
Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € (s PDV-om) iznosi 4,99 € (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € (s PDV-om) je besplatna.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Za područje i okolicu Grada Zagreba imamo organiziranu vlastitu dostavu te roba često stigne odmah sljedeći radni dan.
Ako se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa servis@makromikro.hr.
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshopa. Ako na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr.
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”. Za dodatne informacije u vezi zbrinjavanja tinti i tonera možete nam poslati upit na e-mail: zbrinjavanje@makormikro.hr.
Nudite li uslugu tiska na promo artikle iz Vaše ponude?
Naravno, u ponudi imamo i uslugu tiska. Vršimo sve vrste tiska na upaljače, kalendare, privjeske, kišobrane i ostale promo artikle. Za detaljnije informacije o cijeni, roku isporuke i ostalim detaljima vezanim za uslugu tiska, pošaljite nam upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr.
Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshopu nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.
Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom.
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje.
Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshopa. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno.
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.
Na koji način se vrši uplata karticom putem webshopa?
Plaćanje karticom putem webshopa vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.
Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirat ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.
Mogu li robu kupiti u poslovnicama ili samo putem webshopa?
Imamo više poslovnica diljem Hrvatske i robu je moguće kupiti/naručiti u poslovnici. U poslovnicama možete platiti gotovinom ili karticom (jednokratno ili na rate). Točne informacije o poslovnicama pogledajte ovdje.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € (s PDV-om) iznosi 4,99 € (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa: servis@makromikro.hr
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshopa. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: podrska@makromikro.hr
Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshopa?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshopa je 14 dana. Više o uvjetima povrata možete pročitati ovdje.
Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”.