Najam printera
Najam printera za urede – podrška za poslove ispisa onda kada Vam je potrebna
Makromikro grupa jedna je od vodećih tvrtki za isporuku vrhunskih i pouzdanih tehnoloških i informatičkih rješenja renomiranih brandova za poslovne organizacije diljem Hrvatske. Kao jednu od vodećih specijalnosti istaknuli bismo uslugu najma printera našim klijentima i poslovnim partnerima.
Bez obzira treba li klijent printer koji će se koristiti u dinamičnom poslovnom okruženju ili u posebne prilike, isporučujemo kvalitetna tehnološka rješenja prilagođena potrebama naših klijenata. Naše profesionalno i stručno osoblje dogovara uvjete najma, nabavlja opremu i koordinira sve aspekte instalacije printera na licu mjesta. Ugovor uključuje redovitu opskrbu potrošnim materijalom te obavezno i ekspresno pružanje potrebnog servisa za unajmljeni printer tvrtkama i institucijama širom Hrvatske.
Makromikro grupa surađuje s klijentima u mnoštvu industrija i izvrsno se snalazi u isporuci, postavljanju i rješavanju problema najma ispisnih rješenja sa širokim spektrom znanja i tehnologija.
O usluzi najma printera
Povećajte produktivnost i smanjite troškove izborom printera iz naše ponude
Posjedovanje printera kritičan je aspekt u sklopu gotovo svake poslovne organizacije. Postoje mnogi slučajevi u kojima će biti potrebe za printerom uključujući privremene poslovne projekte s intenzivnim i učestalim ispisima u uredima, na konferencijama, korporativnim događajima, sajmovima u sklopu privremene uredske postavke i brojnim drugim. U tu svrhu, u svojoj ponudi nudimo Vam na izbor gotovo sve vrste ispisnih uređaja dostupne i spremne za iznajmljivanje i nesmetan rad u prostorima Vaše organizacije. Od osnovnih inkjet i laserskih printera, do snažnih multifunkcijskih uređaja, Makromikro grupa u mogućnosti je isporučiti cjelovito rješenje za sve poslove ispisa, a koji uključuju i napredne printere visokog prinosa i brzine ispisa s dodatnim sigurnosnim značajkama i naprednim tehnologijama za modernizaciju Vašeg poslovanja. Na raspolaganju su Vam renomirani brandovi proizvođača specijaliziranih u proizvodnji printera za sve poslovne zahtjeve Vaše organizacije.
Zašto najam printera?
Olakšajte postupak nabave i najma printera za Vaš ured – bez dodatnih troškova
Kada se u svom poslovnom rastu suočite s naglim porastom potrebe za ispisima možete računati na našu pomoć. U slučaju da Vaša tvrtka nema dovoljno vremena, osoblja ili stručnosti za učinkovito upravljanje uređajima za ispis, uz dogovorenu uslugu najma printera brzo i lako unajmite multifunkcijski uređaj za bezbrižnu, efikasnu i pouzdanu produkciju poslovnih dokumenata bilo kad i bilo gdje! Pružamo Vam provjerenu, kvalitetnu i modernu informatičku opremu, redovitu opskrbu potrošnim materijalima (tinte i toneri) i podršku na licu mjesta potrebnu za pravilan i neometan rad Vašeg printera na najprofesionalniji i najučinkovitiji mogući način. Kroz tradiciju i iskustvo, našim klijenatima i poslovnim partnerima nudimo mogućnost ostvarenja veće vrijednosti, kontrole i kontinuiranog usavršavanja.
Uvjeti ugovora o najmu poput vremenskog perioda najma, iznosu mjesečne pretplate i ostalih točaka dogovaraju se u skladu s Vašim potrebama. Ostvarite višu vrijednost, precizniju kontrolu i bolju koordinaciju poslovnih procesa kroz smanjenje troškova poslova ispisa unutar Vaše poslovne organizacije!
- Veliki izbor raznih tipova fotokopirnih uređaja renomiranih brandova - ispisna rješenja koja bitno smanjuju angažman Vaših internih resursa i smanjuju financijski trošak vezan uz ispis, kopiranje i skeniranje, namijenjeni da zadovolje Vaše specifične potrebe.
- Moderniziracija poslovnih procesa - kroz implementaciju naprednih funkcionalnosti kao što su autentikacija, povjerljivost i sigurnost.
- Fleksibilnost prilagodbe uvjeta ugovora o iznajmljivanju printera – niz privremenih, fleksibilnih i dugoročnih mogućnosti najma. Konkurentne cijene najma printera te prilagodba Vašim poslovnim potrebama i zahtjevima.
- Tim stručnjaka koji će Vam pomoći u odabiru, sklapanju ugovora, instalaciji, konfiguraciji i radu Vašeg printera – u slučaju potrebe, nudimo brzu intervenciju u organizaciji kompletnog servisa uređaja, a koji podrazumijeva zamjenski uređaj za bilo koji uređaj koji je u kvaru.
- Redovita opskrba potrošnim materijalima - dostava potrošnih materijala poput tonera, bubnja za toner na lice mjesta bez skladištenja kod korisnika.
- Briga o okolišu – uz pravovremeno i adekvatno zbrinjavanje tonera brinemo o održivosti ekološkog sustava.
- Smanjenje troškova na godišnjoj razini – najmanje 30% uštede!
Makromikro grupa posjeduje stručnost, iskustvo i inventar kako bi učinkovito ispunili sve Vaše potrebe za efikasnim poslovnim rješenjima.
Trebate li pomoć, savjet, preporuku ili Vas zanimaju opcije najma printera koje nudimo za Vas i Vašu tvrtku? Naši stručnjaci imaju svo potrebno znanje za donošenje najbolje odluke o smanjenju troškova ispisa u Vašim uredima. Uz vrhunske stručnjake, pravu tehnologiju i prilagođene procese pružit ćemo Vam vrhunsku uslugu najma, smanjiti poslovne troškove i povećati produktivnost Vašeg poslovanja. Spremni smo prilagođavati se stvarnim potrebama Vašeg poslovanja i kontinuirano pratiti Vaš rast!
Provjerite već danas našu ponudu vrhunskih ispisnih rješenja i obratite nam se s punim povjerenjem u bilo kojem trenutku!
Za uslugu najma printera i sva pitanja
Tel. | 01/6184-839 |
najam-printera@makromikro.hr | |
Radno vrijeme | pon-pet: 08:00 - 16:00 h |