Pročišćivač zraka XIAOMI Mi Smart Air Purifier 4 EU
- efektivno područje rada: 28-48 metara kvadratnih
- uklanja 99.97% čestica prašine, peruti kućnih ljubimaca, spore plijesni, polena i drugih mikroorganizama
- brzina pročišćavanja: 400 m3/h
- dimenzije i masa: 250 x 250 x 555 mm, 5.6 kg
- upravljanje preko Mi home Aplikacije, podrška za Google Assistant i Amazon Alexa
Opis
Upoznajte Xiaomi Mi Smart Air 4 pročišćivač zraka koji će biti najbolji saveznik u Vašem domu – zaštitnik ako ste skloni alergijama i heroj ako ste ljubitelj životinja.
Pročišćivač zraka Xiaomi Mi Smart Air 4 opremljen je visokoučinkovitim filterom koji kombinira dvije tehnologije filtera. Sposoban je ukloniti 99,97% čestica veličine 0,3 mikrona i usisati prašinu, PM 2,5, pelud, perut kućnih ljubimaca, dim i sitne čestice. Xiaomi Smart Air Purifier 4 štiti Vaše respiratorno zdravlje održavajući zrak u Vašem domu čistim i sigurnim za disanje. S njim ćete imati cjelodnevnu zaštitu, što je osobito važno ako patiti od rinitisa i alergija.
Visokokvalitetni aktivni ugljen u filteru uklanja mirise i donosi trajnu svježinu zbog svoje visoke stope adsorpcije i učinkovito uklanja uobičajene štetne plinove kao što je VOC iz Vašeg doma. Vaš pročišćivač oslobađa negativne ione kako bi zrak ostao svjež, pomažući Vam da se opustite i odmorite nakon napornog radnog dana. Filter je izuzetno učinkovit s velikom površinom i visokim sadržajem visokokvalitetnog aktivnog ugljena, a njegova dugotrajna izvedba znači i manje zamjene pa će Vaš filter dulje trajati. Povežite se s aplikacijom Xiaomi Home i dobit ćete podsjetnik kada je vrijeme za zamjenu filtera. Također putem aplikacije možete upravljati Vašim pročišćivačem i njegovim funkcijama.
U ovakav visokoučinkoviti filter integrirana su rastopljena PP vlakna s elektrostatičkom tehnologijom koja opremaju veći prostor, što omogućuje velikom volumenu čistog zraka da prođe kroz sami filter. Zbog manje gustih vlakana lako propušta zrak čak i pri velikoj brzini, što rezultira znatno nižom bukom i potrošnjom manje energije za postizanje istog volumena čistog zraka.
Osjetljivi laserski senzori visoke preciznosti prate promjene u kvaliteti zraka. Visokoučinkovito pročišćavanje u automatskom načinu rada rezultira praćenjem kvalitete zraka u stvarnom vremenu i automatski prilagođava brzinu pročišćavanja.
Xiaomi Smart Air Purifier 4 ima CADR čestica do 400 m³/h, sposoban isporučiti 6660 L pročišćenog zraka u minuti, a s 360 stupnjeva sveobuhvatnim usisom zraka pročistit će cijelu prostoriju bez napora – za 20 kvadrata prostora potrebno mu je 10 minuta.
Na OLED zaslonu možete vidjeti intuitivne podatke o kvaliteti zraka u zatvorenom prostoru s prikazom PM2,5 u stvarnom vremenu i indikatorom u boji. Vaše postavke pročišćavanja možete prilagoditi jednostavnim gumbima za upravljanje, laganim dodirom. Također ovim pročišćivačem možete upravljati putem glasovnih asistenta u Vašem domu.
S lakoćom se možete prebaciti se na noćni način rada da biste isključili osvjetljenje zaslona za pročišćavanje bez odsjaja i šuma, tako će Vaš pročišćivač održavati cirkulaciju zraka s niskom razinom buke, pružajući Vam savršeno okruženje za neometano spavanje i odmor.
Kada poželite pročistiti zračne kanale samo odvrnite i uklonite rešetku s gornje strane i imat ćete lak pristup lopaticama ventilatora i zračnim kanalima, koje možete očistiti mekom krpom. Takvo povremeno jednostavno čišćenje sprječava sekundarna onečišćenja.
Naručite već danas ovaj Xiaomi Mi Smart Air pročišćivač zraka i imajte produktivno rješenje za savršeno čist i kvalitetan zrak u Vašem domu.
Kupnjom ovog pročišćivača zraka dobivate jamstvo u trajanju od 2 godine.
Specifikacija
Ljude koji ovo gledaju zanimaju još
Smart watch GARMIN Forerunner 55 Aqua - 010-02562-12
Grijalica AENO Premium Eco Smart Heater GH4S, 700W, LED zaslon, bijela
Adapter za napajanje ICY BOX IB-PS103-PD 1xUSB-A 2xUSB-C putni 65W EU UK US
Zvučnik PLATINET BoomBox Future 16W RGB
Mobitel MOTOROLA Moto G24 Power 8GB 256GB DualSIM - Glacier Blue
Često postavljana pitanja
Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshopu nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshopu.
Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.
Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti na našem centralnom skladištu (Vukomerička ulica 6, Velika Gorica).
Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € (s PDV-om) iznosi 4,99 € (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € (s PDV-om) je besplatna.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Za područje i okolicu Grada Zagreba imamo organiziranu vlastitu dostavu te roba često stigne odmah sljedeći radni dan.
Ako se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa servis@makromikro.hr.
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshopa. Ako na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr.
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”. Za dodatne informacije u vezi zbrinjavanja tinti i tonera možete nam poslati upit na e-mail: zbrinjavanje@makormikro.hr.
Nudite li uslugu tiska na promo artikle iz Vaše ponude?
Naravno, u ponudi imamo i uslugu tiska. Vršimo sve vrste tiska na upaljače, kalendare, privjeske, kišobrane i ostale promo artikle. Za detaljnije informacije o cijeni, roku isporuke i ostalim detaljima vezanim za uslugu tiska, pošaljite nam upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr.
Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshopu nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.
Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom.
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje.
Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshopa. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno.
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.
Na koji način se vrši uplata karticom putem webshopa?
Plaćanje karticom putem webshopa vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.
Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirat ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.
Mogu li robu kupiti u poslovnicama ili samo putem webshopa?
Imamo više poslovnica diljem Hrvatske i robu je moguće kupiti/naručiti u poslovnici. U poslovnicama možete platiti gotovinom ili karticom (jednokratno ili na rate). Točne informacije o poslovnicama pogledajte ovdje.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € (s PDV-om) iznosi 4,99 € (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa: servis@makromikro.hr
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshopa. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: podrska@makromikro.hr
Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshopa?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshopa je 14 dana. Više o uvjetima povrata možete pročitati ovdje.
Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”.