Akcije i promocijeAkcije i promocije Tinte i toneriTinte i toneri

Zašto je mirisni marketing sve važniji u poslovnom svijetu?

U posljednje vrijeme, sve veći broj tvrtki razumije važnost mirisnog marketinga i profesionalne aromatizacije prostora. Iako se možda ne čini tako na prvu, miris ima ogroman utjecaj na percepciju brenda i našu emotivnu povezanost s njim. Iz tog razloga, mirisni je marketing postao neizostavni dio marketinške strategije mnogih tvrtki i organizacija.

Profesionalna aromatizacija prostora se razlikuje od uobičajenog korištenja mirisnih svijeća ili sprejeva koje možete naći u trgovinama. U profesionalnoj aromatizaciji koriste se specijalizirani uređaji dizajnirani za emitiranje određenog mirisa, koji pritom ne remete kvalitetu zraka, a mogu se prilagoditi prostoru i potrebama klijenata.

Kako mirisni marketing može koristiti organizacijama?

•             Mirisni marketing stvara emocionalnu povezanost s brendom

Teretane mogu koristiti mirise svježine kako bi klijenti osjetili ugodu umjesto neugodnog mirisa znoja kada uđu, dok vježbaju ili u svlačionici. Zahvaljujući tome stvara doživljaj ''svježeg zraka'', čak i ako vježbate u tamnom zatvorenom prostoru. Slično tome, hoteli mogu koristiti mirisne note koje odgovaraju njihovom brendu kako bi klijenti stvorili emotivnu povezanost s određenim hotelom i kako bi ih taj miris kasnije podsjećao na ugodan boravak i lijepe uspomene.

•             Mirisni marketing definitivno poboljšava ukupno iskustvo klijenata

Razni trgovački centri mogu koristiti mirisne note kako bi stvorili ugodnu atmosferu, dok trgovine mogu koristiti mirisne note koje se slažu sa njihovim proizvodima kako bi poboljšale ukupni doživljaj kupovine.

•             Profesionalna aromatizacija prostora može organizaciju izdvojiti od konkurencije

U svakoj vašoj trgovini, teretani, hotelu ili salonu za uljepšavanje možete koristiti iste mirisne note u skladu s vašim brendom kako bi se izdvojili od drugih trgovina, teretana, hotela ili salona i stvorili doživljaj jedinstvenosti.

Kako odabrati pravi miris?

Odabir pravog mirisa može biti izazov.

•             Važno je izabrati miris koji se slaže s vašim brendom i ciljnom grupom.

Luksuzni hotel bi trebalo koristiti mirisne note koje su sofisticirane i elegantne, dok bi teretane mogle koristiti mirisne note koje su svježe i podižu raspoloženje. Važno je uzeti u obzir kako neki mirisi mogu biti previše jaki ili neugodni za neke ljude, stoga je potrebno pronaći ravnotežu između energičnih mirisa i suptilnosti.

•             Profesionalna aromatizacija prostora može biti prilagođena prema sezoni ili prazniku.

U sezoni praznika, organizacije mogu koristiti mirise koji su u skladu s atmosferom koju određeni praznik nosi, kao što je miris cimeta ili pečenih jabuka tijekom zime.

Za korisnike je važno pravilno održavanje uređaja za aromatizaciju prostora kako bi se izbjeglo prekomjerna disperzija mirisa ili oštećenje uređaja. Važno je izabrati visokokvalitetne proizvode i pružatelje usluga koji mogu osigurati kvalitetno iskustvo za klijente.

Mirisni marketing i profesionalna aromatizacija prostora mogu biti izuzetno korisni za tvrtke u različitim industrijama. Ovi elementi pomažu izdvojiti se od konkurencije, stvoriti emocionalnu povezanost s brendom, povećavaju ukupno iskustvo klijenata i pružaju jedinstveno i ugodno okruženje.

Istaknite se u gomili i postignite najbolji rezultat uz mirisni marketing!

 

Vaša Makromikro grupa