Akcije i promocijeAkcije i promocije Tinte i toneriTinte i toneri

Otvorili ste vrata novog ureda? Evo koja oprema Vam je zasigurno potrebna

Napravili ste odličan poslovni plan, razradili strategiju, iznajmili prostor i otvorili tvrtku. Kada otvarate ured osim motivacije i priča o uspjehu, važno je ne zaboraviti na praktičnost i opremljenost. Postoji nekoliko stvari koje će Vaš radni prostor zahtijevati, a poznate su kao uredski materijali i oprema. Ako niste sigurni što Vašem malom uredu treba za početak poslovanja na pravom ste mjestu, jer u nastavku teksta nudimo listu osnovnih materijala i opreme koja će Vam zasigurno biti potrebna.

 

     1. Uredski materijali

Uredski materijal neophodan je za značajne uredske poslove. Bez obzira na to u kojoj mjeri ste ste odlučili digitalno usmjeriti Vaše poslovanje, neki materijali još uvijek su i više nego potrebni i pomažu u učinkovitosti.

Kaotičnim, zakrčeni prostori s bezbroj stvari naslaganih na stolu izgledaju iznimno neuredno i neorganizirano, a na klijente zasigurno ne ostavlja dobar dojam. Neka u Vašem uredu bude sve na svom mjestu, uredno uređeno i sustavno označeno.

 

     2. Uredski namještaj i dodaci

Kako biste imali mjesto gdje ćete raditi i odložiti Vašu opremu i materijale, trebat ćete adekvatan uredski namještaj.

  • Stolovi i stolice – namještaj ćete odabrati prema Vašem ukusu. Svakako savjetujemo suvremeni i moderni namještaj koji je lako prenosiv i koji zauzima manje prostora. Stolovi u uredu moraju biti prostrani, ali nikako ne bi trebali biti glomazni. Stolice su često suvremenog izgleda s udobnim naslonom koji ne vrši pritisak na kralježnicu.

Gaming stolice omiljeni su odabir mnogih, jer sjedenje i rad u njima predstavlja pravi ergonomski užitak. Ako Vam je estetski izgled ipak važniji, odaberite minimalističke stolice, a za ugodnije radne sate opremite se i odgovarajućim ergonomskim dodacima poput odmarala za leđa ili stalaka za odmaranje nogu.

  • Odlaganje otpada – osigurajte Vašem uredu manje kante za reciklažu otpada ili koš za smeće kraj stola kako bi radne jedinice bile čiste bez nepotrebnih stvari i praznih ambalaža
  • Ono što Vam svakako treba su stol i stolica, ali ostali dodaci zasigurno će uljepšati i unaprijediti radne uvjete u Vašem uredu. Odaberite namještaj i dodatke po Vašem ukusu, a ove smjernice neka Vam pomognu prilikom kreiranja nužne liste.

     

         3. Informatička oprema

    Nabavite i koristite kvalitetnu informatičku opremu koja će istaknuti Vaš potencijal, slijediti Vaše procese i povećati produktivnost.

    • Računala, laptopi i monitoridanas se efikasno i jednostavno koriste u svim djelatnostima i prevladavaju gotovo u svakom uredu. Stolna i/ili prijenosna računala - laptopi idealna su oprema za svakodnevno uredsko poslovanje, dok monitor možete kombinirati s laptopm radi boljeg pregleda na dva ekrana. Birajte veće zaslone monitora, računala i laptope s dovoljnom memorijom kako bi zadovoljili Vaše poslovanje i kako bi s lakoćom obavljali svakodnevne zadatke.
       

    • Printeri - ured s najmanje jednim računalom mora imati printer za izradu tiskanih kopija datoteka i dokumenata. Poslovni dokumenti poput faktura, pisama ili izvješća, moraju se pohraniti kao tiskane kopije. Kao što postoji potreba za printanjem, česta je potreba za skeniranjem ili kopiranjem, stoga preporučujemo multifunkcijske printere, koji će zadovoljiti sve Vaše potrebe u malom uredu i pritom sačuvati više slobodnog mjesta, nego što biste imali da svaki uređaj kupujete zasebno.
    • Pohrana podatakapoput eksternih diskova ili USB sticka olakšavaju prijenos podataka s jednog računala na drugo, te ujedno dobivate i mjesto za pohranu raznih izvješća koje želite sačuvati izvan Vašeg računala.

    Tajna nesmetanog rada Vašeg malog ureda leži u Vama i Vašem timu. Tim koji je angažiran mora ne samo odgovarati zahtjevima, već i ostati koncentriran i biti učinkovit. Za učinkovitost, zaposlenik mora biti opremljen odgovarajućom opremom.

    Kvalitetna uredska oprema i uredski materijal ne samo da povećavaju produktivnost zaposlenika, već šalju i dobru poruku klijentu i javnosti općenito. Stoga odaberite kvalitetne materijale i opremu i Vi i Vaš ured zasjajte u punom sjaju!

     

    Vaša Makromikro grupa

     

    Povezani članci;

    1) Kako uspostaviti bolju rutinu nakon povratka na posao?

    2) U 3 koraka do vrhunske prezentacije

    3) Kako olakšati provedbu online sastanaka, edukacija i konferencija?

    4) Radom na dva monitora do veće produktivnosti

    5) Top 5 laserskih printera za urede

    6) 5 savjeta za ekološki održiv ured

    7) Zašto je dobro imati uništavač papira u Vašem uredu

    8) Zbrinjavanje tinti i tonera

    9) Kako odabrati tintu i toner za printer?

    10) Najam printera

    11) Savjeti za odabir i korištenje ploče za pisanje

    12) Kako odabrati idealan monitor za rad u uredu?

    13) Vodič za odabir i rukovanje fotokopirnim papirom

    14) Inkjet ili laserski printer?

    15) Originalne ili zamjenske tinte i toneri

    16) Tinta ili toner – što odabrati?