Akcije i promocijeAkcije i promocije Tinte i toneriTinte i toneri

Kako uspostaviti bolju rutinu nakon povratka na posao?

Budilica je zamijenila cvrkut ptica i šum valova, uredska stolica zamijenila je udobnu ležaljku, a službeni e-mailovi Vaše omiljeno ljetno štivo. Povratak u ured nakon godišnjeg odmora sve je samo ne jednostavan. Prilagodba može trajati danima, a nekada i tjednima. Vaša produktivnost kroz cijelo to vrijeme nije na zavidnoj razini, a od Vas se očekuje da odlično obavljate Vaš posao - i zato razina stresa raste.

Uspostaviti novu ili neku bolju rutinu može biti jednostavnije i zanimljivije nego se to stvarno čini.

U nastavku teksta pronađite savjete i rješenja za što kraću i bezbolniju prilagodbu na stare/nove poslovne obaveze.

 

   1. Pripremite radno mjesto i stvorite prikladnije radne uvjete

Vaš ured i radno mjesto početna je točka od koje kreću svi poslovni procesi. Organizirajte Vaš prostor tako da pospremite stol i ladice od nepotrebnih papira ili starog pribora koji je iskorišten.

  • Uništavači papira mogu Vam pomoći da se sa sigurnošću riješite starih dokumenata ili povjerljivih informacija uz minimalni otpad i potpunu zaštitu Vašeg identiteta.
  • Sve poslovne dokumente i važne spise spremite u registratore, bilješke u mape i fascikle, a olovke i kemijske na Vašem radnom stolu ili u ladicama odložite u za to prikladne čaše za olovke.
  • Očistite Vaš prostor i radnu jedinicu od prašine i prljavštine profesionalnim sredstvima za čišćenje, obrišite monitore, laptope, tipkovnice uz Q-Connect proizvode, stvorite ugodnije radne uvjete profesionalnim mirisima i osjetite kako stres pomalo nestaje.

 

    2. Opremite se kvalitetnom informatičkom opremom za nesmetan rad

Ovisno kojim uredskim poslom se bavite, određena računalna oprema bit će Vam veći prioritet, ali ono što je većini zajedničko zasigurno je kvalitetno stolno ili prijenosno računalo - laptop i monitor. Spriječite nepotreban umor gledajući sadržaj na malom, zastarjelom i neadekvatnom monitoru. Pogledajte ponudu Makromikro grupe i olakšajte izvedbu i rješavanje svakodnevnih poslovnih zadataka.

Kvalitetni zvučnici, web kamere, slušalice i mikrofon, pa čak i lampe za osvjetljenje dodat će vrijednost Vašim video sastancima i konferencijama i neće Vas iznevjeriti onda kada trebate ostaviti profesionalni dojam. Danas je takva oprema postala potrebna u svakom uredu kako Vaša prezentacija, uslijed loše opremljenosti, ne bi pala u drugi plan.

Grafički tablet odlično će poslužiti dizajnerima i svima koji žele olakšati razne vrste crtanja na računalu i istaknuti svoje performanse, a kvalitetna tipkovnica i miš olakšat će svakodnevno uredsko poslovanje bez zastajkivanja i nepotrebnih kvarova.

Uredi s učestalim potrebama za velikom količinom ispisa sigurno će razveseliti mogućnost najma printera - potpuno prilagođena obujmu Vašeg poslovanja. Briga o servisima i zamjeni tonera koji često iznevjeri baš onda kada Vam najviše treba, više neće biti slučaj. Makromikro grupa vodi brigu o isporuci kvalitetnih ispisnih rješenja, servisu uređaja kao i o redovitoj opskrbi potrošnim materijalom i zbrinjavanju tinti i tonera. Ograničenost obujma ispisa više neće biti problem, a uz sve to ostvarujete značajne uštede na godišnjoj razini. Na taj način, Vaš ured će biti produktivniji i moći ćete se usredotočiti na važnije zadatke.

 

   3. Riješite zaostale zadatke i preusmjerite se na nove

Najbolji način da započnete Vaše prve radne dane – završite sve zaostale zadatke koje niste imali prilike ili vremena riješiti prije godišnjeg odmora. Odradite sve one zadatke koje ste možda izbjegavali, ostavljali za kraj ili ste čekali da ih netko odradi umjesto Vas.

Činjenica da ste prvih dana ipak nešto uspjeli odraditi i završiti dat će Vam bolju motivaciju i lakše ćete se fokusirati na nove izazove i zadatke. U notes ili na samoljepljive papiriće napišite plan i redoslijed kojim ćete rješavati Vaše radne zadatke, odrađujte ih jedan po jedan i primijetit ćete kako Vaše zadovoljstvo raste svakim riješenim izazovom.

 

   4. Planirajte unaprijed i organizirajte radno vrijeme

Nakon godišnjih odmora koncentracija nije na zavidnoj razini, ali to ne znači da Vas trebaju opominjati o neizvršenim zadacima ili preskočenim koracima.

  • Pišite ideje i zadatke kvalitetnim pisaćim priborom, ostavljajte podsjetnike i obavijesti na Post-it samoljepljivim papirićima i povećajte Vašu produktivnost nakon povratka u ured s godišnjih odmora.
  • Zapisujte bitne informacije i ideje na ploču za pisanje, lijepite po njoj samoljepljive papiriće i unesite zajedništvo i dinamiku prilikom rutinskih sastanaka.

Za sve one koji potpuno digitalno pristupaju zadacima kao i za sve one koji su odlučili smanjiti količinu potrošnog uredskog materijala i obujma papira, eksternim hard diskovima s dovoljnom količinom memorije za pohranu obuhvatite sve važne dokumente, multimediju i informacije na jednom mjestu.

 

Organizirajte se, izvucite maksimum iz postojeće opreme ili nabavite novu. Pišite podsjetnike, bilješke i zadatke, očistite i pospremite Vaš radni prostor. Uvođenjem reda i noviteta stvara se harmonija koja povećava produktivnost i smanjuje neželjeni stres i/ili umor.

Uspostavite novu i bolju rutinu kupovinom ili najmom opreme za lakši povratak na posao. Nudimo Vam posebnu akcijsku ponudu proizvoda uredskog materijala, informatičke opreme, profesionalnih sredstava za čišćenje i higijenu i potrošačke elektronike po odličnim akcijskim cijenama. Postanite produktivniji i iskoristite Vaš puni potencijal uz proizvode iz asortimana Makromikro grupe.

 

Back to work letak

 

Vaša Makromikro grupa

 

Povezani članci: 1) U 3 koraka do vrhunske prezentacije

                             2) Kako olakšati provedbu online sastanaka, edukacija i konferencija?

                             3) Radom na dva monitora do veće produktivnosti

                             4) Top 5 laserskih printera za urede

                             5) Profesionalna aromatizacija prostora

                             6) Trikovi i savjeti za savršeno čist ured

                             7) Zašto je dobro imati uništavač papira u Vašem uredu?

                             8) Zbrinjavanje tinti i tonera

                             9) Najam printera

                             10) Savjeti za odabir i korištenje ploče za pisanje

                             11) Kako odabrati idealan monitor za rad u uredu?

                             12) Inkjet ili laserski printer?